Shulilul!♥

AAAh men tjena;**<3
Idag har det varit värsta dryga dagen..<3!
Vaknade tidigt tog på mig myskläder och drog till skolan..<3!
Skit drygt i skolan på engelskan somnade jag nästan på lektionen.. sen efter lunchen skulle vi ha Np muntlig matte XD <3!
Aa det gick ganska bra faktiskt.. :S <3 Sen skulle vi ha Hk men läraren var 7k så vi fick ha jävla lässförståelse -.-<3! Jaoow sen hade vi historia redovisning i grupp.. Eftersom jag inte kan stå inför en klass och redovisa så började jag må dåligt o tappade bort mig när jag berättade.. :S Sen blev det toan när våran grupp var klar trodde jag skulle spytt  annars..<3!!
Jaoww iaf sen slutade vi drog hem och fixade mig drog ner t maxi o så träffaman mirre o malle, malle skulle träffa sin kille o jag väntade på min hihi<3!;**
Sen stog vi där en stund sen gick ja o min ekorre ut o prata litte sen gjorde vi lite grejer ;) <3!
Han betyder så jävla mkt för mig älskar han 7kt mkt!! <3
hihi sen så drog han hem efter en liten stund:( Snyft:(<3! AHja men iaf sen så hittade jag en kundvaagn så gick ja o mirre o typ lämnade den så fick ja 10 kr hihi smart man är;)<3!
sen blev det dra hem tjur kärring på bussen kolla här mitt skolkort gick ut precis sen hon ba
-Ni får lära er o passa tiden.
Jag ba hora och satte mig sånna dära personer bodde inte få jobba där om de ska vara så jävla otrevliga-.-!<3
Ah men nu är jag iaf hemma o messar lite med Ekorren puss puss allihopa;**<3!
Dagens
DISS:dryg skoldag..
HISS:vädret;*<3!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0