Kärlek till dig Älskling..♥

Hej älskling vet inte om du läser men du ska veta du är den enda för mig,du är den finaste sötaste älsklingen!!<3
Du får mig alltid påå bra humör..<3!
Har aldrig älskat någon så himla mkt som jag älskar dig! <3
Jag kan berätta exakt allt för dig det känns så jävla skönt.. :) <3!
11 februari dagen då vi började snacka för första gången <3!!
Kmr aldrig glömma när vi var på g sen när du sa du älskar mig sa jag att jag inte älskade dig fan ångrar det.. </3
Men nu är jag din känns så jävla gött o ba ha dig nära mig! <3
26Mars dagen du blev min<3! Dagen då jag även blev universums lyckligaste tjej,kan ni tänka er jag fick den underbaraste killen?hur kan man ha sån tur? <3!!
Dina långa texter gör mig tårögd :`) <3
Du får mig att inse saker jag inte fattade förut <3!
Jag älskar dig såjävla mycket lämna mig aldrig för du är det bästa älskar dig min underbara ekorre <3!!
Din röst i mobilen och ditt ekorre skraatt man dör så gullig hihihi;**<3!!
Ba så du vet jag älskar dig och kmr göra långt framöver!<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0