Singel...

Tjena allihopa vädret skit fint asso Även fått lite färg då grr... ;**<3!
Idag var vi ryhallen/ryvallen vi fick springa stafet(staving) 200m dog efter det men uppstog igen senare... XD<3
Jag hjulade jag 10m så gick min hand typ sönder :(<3!!!
På lunchen skämtade man med josse när man skulle ge henne vatten hahah så spillde över hela golvet så jag tillbringade min lunch på golvet typ...<3!
A sen hade vi en sista lektion sen slutade vi 2 fast vi skulle sluta 20 över <3;***
sATT o sola mä sötnosen sen hade vi AC det var skit tråkigt o fett varmt!!<3
Jupp sen så drog jag då...<3!
Kom hem o drog ner t maxi för köpa lite grejer <333!
det gick la sådär..
Har det jobbigt just nu så gjorde jag o min kille slut idag  så kände tårarna började rinna så drog t åhaga tills det hade lugnats sig lite...!<3
sen skulle ta 1 mjölk paket o då åkte flera ner på golvet HAHAHHA fmfl.
A men aaa.. Singel då efter 1 månad o ca 1-2 veckor..!!
THAT WAS ALL FOR ME GOODBYE BITCHES </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0