Trololol...!<3

Hej har inte bloggAt på länge är dålig på det <3!
A iaf igår så var jag i stan efter skolan med Sofia sen drog jag t rece o träffa älsk..<3!
A min mobil var urladdad så drog t pappa o fixade mig,sedan gick jag upp t Ritz för o träffa Nathalie o Julia:)
Sen drog vi typ ner t Gif o så vare disco där jaoow..
Det var typ kaose där min kusin var där (Gustav) :)
hahah det blev typ lite bråk så har skit ont i min arm nu men sånt kan hända :/
Efter discot drog jag hem t pappa så åkte vi ut t stugan så var hemma typ vid halv 12:( <3
Idag vaknade jag typ halv 12 o sen åkte ja o pappa t almenäs o kolla på bilar-.-
Sen  fikade vi o drog in t knalle :) Pappa köpte lite jord o blommor aa sen drog vi t maxi o köpte godis o MIN ÄLSKLINGS PARFYM!! <3 Palyboy,Kmr bild här nere ;)<3
Men nu ska jag sätta mig o plugga har Science prov på måndag o en powerpoint att göra färdigt!<3
Så nu blir det dunka musik o plugga Ha en bra dag shulilul ;**<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0